De afdeling Oegstgeest heeft zo’n 85 deelnemers en 50 vrijwilligers die deelnemers bezoeken, activiteiten organiseren, meegaan met activiteiten, hand- en spandiensten verrichten of deelnemers chaufferen. Voor de deelnemers worden jaarlijks een 10-tal activiteiten georganiseerd. Voorbeelden hiervan zijn: een high tea, bingo, samen eten, bezoek aan de Keukenhof, bloemschikken. Maar juist het 1 op 1 contact tussen een vaste vrijwilliger en een deelnemer maakt het Zonnebloemwerk zo bijzonder.

Wilt u zich aanmelden als vrijwilliger of deelnemer: https://www.zonnebloem.nl/oegstgeest

Huiskamerdiners van De Zonnebloem

“Het is een feestje om met anderen aan tafel te eten”, aldus een bezoeker van de huiskamerdiners van de Zonnebloem. Een kok kookt voor 2 of 3 gasten die zich via de Zonnebloem kunnen aanmelden. De koks zijn heel verschillend, van een ouder echtpaar tot een jong gezin. Maar één ding hebben ze gemeen. Allemaal zijn ze gastvrij en vinden ze het fijn om mensen een mooie avond te bezorgen.

Wil je zelf als gast meedoen of zou je wel thuiskok willen zijn? Neem contact op voor meer informatie met de Zonnebloem Oegstgeest, www.zonnebloem.nl/oegstgeest of  anitavanderkaaden@ziggo.nl