Wij exploiteren voornamelijk (rolstoel)bussen ten behoeve van zorginstellingen welke hoofdzakelijke vallen onder de Zorggroep Marente. Het betreft 12 zorglocaties in de Bollenstreek en ongeveer 3.500 leden van Marente Thuiszorg. Maar wij rijden ook voor andere welzijnsorganisaties.

Als u als cliënt van Marente vervoer nodig heeft en u bent slecht ter been of afhankelijk van een rolstoel/scootmobiel, neem dan contact met ons op en wij zorgen voor prima en betaalbaar vervoer met enthousiaste en kundige chauffeurs.
Naast het verzorgen van vervoer organiseert onze stichting ook uitjes en verhuren we televisies aan cliënten van de revalidatieafdeling.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.recreatieenvervoer.nl of 071 517 1234