Radius

Radius levert een bijdrage aan uw levensplezier ook wanneer dat (even) niet meer vanzelf gaat.

Iedereen wordt ouder maar de manier waarop we ouder worden is voor iedereen verschillend. De mate van zelfstandigheid is van groot belang voor het ervaren van levensplezier. Waar de één zonder beperkingen het leven kan leven, heeft de ander af en toe ondersteuning nodig.

Radius regelt het!

Radius is er voor iedereen die zelf iets nodig heeft of iets voor een ander wil betekenen tijdens het ouder worden. Samen beschikken we over alle kennis en kunde om de ongemakken en beperkingen die leeftijd met zich mee kan brengen te verminderen.
Ons doel is om een bijdrage te leveren aan uw levensplezier zodat u kunt blijven leven op de manier zoals u dat wilt. Of het nu voor even of voor langere tijd is. Samen met u en samen voor u. Radius regelt het!
Noodzakelijke boodschappen, eten koken en de maaltijd gebruiken, vervoer, een gezellige activiteit, maar ook afspraken maken met de dokter of alle rekeningen op tijd betalen, wij regelen het samen met u..
Wij beschikken over een brede groep deskundige ‘thuisadviseurs’ die u graag ondersteunen.
U houdt de regie. Er is één vaste medewerker van Radius die voor u de contactpersoon is, ook wanneer u gebruik maakt van verschillende soorten ondersteuning. In onderling overleg beslist u wat er nodig is.
De betrokkenheid van Radius brengt enige kosten met zich mee. Die vindt u voor de verschillende activiteiten terug.

Alles in Oegstgeest

Samen met gemeente Oegstgeest organiseert Radius diverse activiteiten en diensten in en rondom Oegstgeest.
Als welzijnspartij in Oegstgeest zijn we actief met en voor veel mensen die zich inzetten in de verschillende wijken van Oegstgeest. We maken deel uit van sociale netwerken, organiseren voor en met inwoners diverse activiteiten. We werken samen met de gemeente en de partners in het dorp bij gezamenlijke projecten en initiatieven.

Op onze site kunt u meer informatie vinden over:
– Thuis: Gereld in huis, veilig in huis, steun in huis, klussen in huis.
– vervoer in Oegstgeest, de dorpsbus
– Activiteiten in Haaswijk
– Dorpskracht & Co, het platform voor vraag en aanbod van vrijwilligerswerk
– Computer- en internetcafé